esmaspäev, 14. september 2015

Ilm

Ilma ei ole võimalik siin ette ennustada. Isegi yr.no, mis üldiselt on täpne, paneb siin korralikult mööda. Ehk siis ära kunagi usalda hommikust ilma ega ennustusi. Õhtuks on ilm kindlasti täiesti teistsugune. Hommikune ilus päike on asendunud +14 kraadi ja korraliku vihmasajuga ja usu mind, siin sajab palju! Või hommikuse mõnusa briisi asemel on õhtul tuulevaikne ja +32 kraadi. Mu koduaknad on õhtupäikese poole, niiet siinkohal ootan veidigi kaastunnet. Märkus: ühe lõuna ajal kohalikud rääkisid, et siin on mõistlik koguaeg vihmavarju kaasas kanda, samas, Belgias ei ole ühtegi vihmavarjude valmistamisega tegelevat brändi. Vihmaga käib kaasas üldjuhul tugev tuul, niiet siinsele ilmale vastavat „tugevat“ varju oleks vaja küll.
Minu käest küsitakse tihti, kas ma olen ikka terve?! Alguses ma ei saanud sellest aru, aga arvestades ilma muutumist, nüüd saan. Turisti (nagu mina) tervisele võib see halvasti mõjuda. Siin tavatsetakse ilma kohta öelda lihtsalt: welcome to Belgium!
Ja belglase käest ei tasu küsida, et kuidas teil ilm on. Sest võimalikud vastused on: mis kell Sa mõtled või et tund aega tagasi oli päikeseline.


Tänaseks on sadanud vist 3 nädalat järjest ja temperatuur on 11-17 (öösel alla 10) kraadi. Olgu, liialdan, eelmisel reedel oli päike ja suhteliselt soe oli ka. Paljud läksid varem töölt ära, et natukenegi päikest nautida. Tööd jõuab nädalavahetusel ka teha, aga päikest ei pruugi pikka aega näha olla!

Hea ilm

Sajune ilm


5 kommentaari:

  1. Siis tuleb Sul Eestist mingi korralik raudvara-vihmavari kaasa võtta :D

    VastaKustuta
  2. Mulle tundub, et üleni kuhugi kilekotti pugeda vist oleks turvalisem :P

    VastaKustuta
  3. Jah, selline suur pall, kuhu saab sisse pugeda ja siis seal nagu "orav rattas" joosta :D

    VastaKustuta
  4. Daa :D õnneks Sul on need olemas :P

    VastaKustuta