teisipäev, 6. oktoober 2015

Quentin

Temaga jagan ma kabinetti, ta on teise aasta doktorant. Kõik alati teavad, kui Quentin on tööl. Eriti kui ta laboris katset teeb, sest labor on ümbritsetud kabinettidest. Selleks, et kabinetti siseneda tuleb laborist läbi kõndida ja siin on komme, et kui keegi on oma ruumis, siis hoitakse uks lahti. See tähendab, et kuuleb muidugi kõike, mis ümberringi toimub- erinevate aparaatide töötamist, klaasist nõudega kolistamist jne. Ja muidugi seda, et Quentin on laboris. Sealt kuuleb laulmist, vilistamist, sõimlemist (aitab keemia puhul alati), kolistamist, klaasi klirinat ja ilmselt midagi veel. Vahel mul on tunne, et prantsuse keelsetest roppustest hakkan ma juba aru saama. Hea seegi. Ja teistega saab ju rahulikult suhelda, olenemata sellest, et nende kabinet on labori teises servas. Quentin on suur jalgpalli fänn. Kui ta on käinud mõnda mängu vaatamas, siis kindlasti saab sellest ülevaate! Ma loodan, et Sa said aru, et ma kirjutan sellest siia suure irooniaga ja tegelikult ma ei pane talle seda üldse pahaks! Kabinetis ta on vaikne ja tore kaaslane- selle üle imestavad kõik! Ilmselt ta võõrastab mind veel. Õnneks (?!).

Kruus kohviga on kohustuslik!

5 kommentaari:

  1. :D, usun, et ega ta ei taha kõike ka kohe välja käia - millegagi peab ta Sind ju paari kuu pärast üllatada suutma.

    VastaKustuta
  2. Või olen ma lihtsalt hirmus Eesti naine :D

    VastaKustuta
  3. Veel hirmsam kui Eesti Naine, mis ilmub aastast 1924!

    VastaKustuta