neljapäev, 8. oktoober 2015

Choices/Actions

Paljude otsuste ja tegude tagamaid ei pruugi me kohe märgata. Alles hiljem tagasi mõeldes saame aru, miks oli vaja teha just selliseid valikuid. Ma olen täheldanud mitmeid selliseid asju, mis eelnesid minu kolimisele Brüsselisse. Näiteks eelmisel sügisel võttis koor vastu otsuse sõita suvel (2015) Itaaliasse konkursile. Mina olin ainus, kes ütles kohe, et ma ei osale. Mul ei olnud tol hetkel selleks ühtegi mõjuvat põhjust. Aga nüüd, hiljem, on selge, et ma ei oleks saanud kooriga Itaalisse sõita, sest tulin vahetult enne seda Brüsselisse tööle. Jaanuaris otsustas Ats jätta osa enda puhkusest augustisse ja oktoobrisse. Minu õnneks on ta veetnud suure osa oma puhkusest siin. Ma olen talle väga tänulik, sest jagatud kogemused, emotsioonid ja koos veedetud aeg on kordades olulisemad kui üksinda reisimine ja uute kohtade avastamine. Aitäh Sulle!



vol.1

vol.2
Pannkoogid!!

3 kommentaari:

  1. Tuleb tunnistada, jutus on iva. Vahel lihtsalt tundub mõne asjaga, et tegelikult juba tead, kuigi ise veel ei teagi. Vat nüüd sai loogiline lause!

    VastaKustuta
  2. Jah, nii on. Ja kui on põhjust hiljem ajas tagasi mõelda, siis saavad asjad oma tähenduse!

    VastaKustuta