pühapäev, 17. aprill 2016

Pariis

Sõitsime Caroliniga jaanuari lõpus ühel laupäeva hommikul bussiga Brüsselist Pariisi. Pariis tervitas meid tugeva vihmasajuga, mis jätkus kogu nädalavahetuse. Õnneks olime me Brüsselis sellise ilmaga karastunud ja vaatamata sellele, et enamus ajast olime läbimärjad, külastasime kõiki peamisi vaatamisväärsusi. Ja see oli super mugav, sest mitte ühtegi järjekorda ega suurt rahvahulka kusagil ei olnud! Halval ilmal võib seega olla ka mõni hea külg. Lisaks on Pariisi metroosüsteem piisavalt lihtne selleks, et vähese ajavaruga reisides igale poole jõuda. Väga võimsa elamuse saime Notre Dame kirikut külastades, kuhu läksime pühapäeva hommikuse teenistuse ajal. Ööbisime kesklinna lähedal hotellis, mille leidsime booking.com lehelt väga hea hinnaga (60 eur/2 in, hommikusöök hinnas). Pühapäeva õhtupoolikul jõudsime kenasti vihmasesse Brüsselisse tagasi.

Kokkuvõttes võib öelda, et Pariisi külastades võiks varuda vähemalt 3 päeva, siis ei pea kiirustama ja saab (lisaks vaatamisväärustele) rahulikult kohvikus kohvi juua ja ekleeri süüa!